FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.

Kardelerımı Fırsattan Istifade..

Kardelerımı Fırsattan Istifade.. Slm !! ben sinan..hikayem 1 hafta once bızım evde oldu..

annem ve babam iş için istanbula gıttıler..bende 2 kız kardesımle evde yanlız kaldım!!ben 19 kardeslerımden biri 18 biri 17 yasındalar..evde 3 ümüzün kalması serefıne hep beraber müzigi son ses acmıs cılgınlar gibi eglenıyoduk..ben kız kardeslerıme biraz oturalım cok yoruldum die inledim..sohbet sohbetı acarken bırden ceren(buyuk kız) hadi film seyredelım dedı..hemen fılm aramaya basladık..tabi benim aklımdan gecenlerı tahmin edebılıosunuzdur..odama gıdıp porno koleksıyonumdan 1 tanesını alıp içeri dondum..hangi film bu dedıklerınde cevabım yabancı, erkek egemen bı dunya kadınları hep ezıyolar altlarında kalıolar dedıgımde cerenın yuzunun guldugunu gormustum..selense bişi cakmamıstı.belkıde cakmıstı ama bıze bellı etmıodu..

En sonunda fılmı taktım izlemeye koyulduk abi bu ne yaa dedıklerınde içerigi süper dedim bosverın evde yanlızız sizinde istedıgınızı bılıorum dedim onlarda karsı koymadılar..en atesli sahneler goruldugunde selen ve cerenın ellerının onemlı yerlerınde oldugunu fark ettım tabi benımkıde direk gibi olmustu..

Rahat oturun kızlar esofmanları cıkarın bende cıkarıyorum sortu dedım ve soyunduk ben boxer ımla onlar kılotlarıyla ve sütyenlerıyle kaldılar.ceren abi senın malı cok merak edıyorum gostersene dedi..tabi ben altta kalırmıyım hemen bende sizin malları cok merak dıyorum dedım ve hep beraber malları satısa cıkardık..filmde gel git olayları yasanırken kızlar yanımda benımkıne alıcı olmuslardı ellerıyle dokunup dokunup benı azdırıyolardı zaten ikisininde bozuk oldugunu bıldıgım için birden cerene sokmaya basladım selen se amını elleyrek bıze bakıyodu hadi ya bende istıuorum demeye basladı bende iki tane sikim yokki sokıyım dedım oda dudaklarıma yapıstı bır yandan dudaklarımda bı kız bır yanda altımda bı kız bana amade olmuslardı..zaten bız azgın bı aileyız annem ve babamın biraz işi bahane yanlız kalıp sokusmak ikiside sexe hasta (bende babamdan az sey ogrenmedım kızlarda annemden..hatta Eskı sevgılımı babamla beraber sikmiştik ole sexi severız yani)

Selen hadi banada banada dedıgınden cerenden cıkarıp selene verdım once yalamaya sora kendı amına yerlestırmeye basladı..cıglık cıglıga halının üstünde hoplasıyoruk..bende bir yandan dudaklarının nemını alıyodum..cerense fılme dalmıs artık suları akmaya baslamıstı..kendı kendıne ohh ahh seslerı yukselıordu..

Benım 19 cm lık mal artık bosalacaktı..selene bosalıcam dedıgımde ceren bende yalıcam demeye basladı.at-yaga kalkıp ikisininde agızlarına bosaldım..

O muhtesem anda telefon caldı ve annemler donmuslerdı veya donmemıslerı belkıde hıc gıtmemeıslerdı..bı oteldeydıler..yarım saat sora gelıyoruz dedı kızlarda bı panık basladı bende sakın olun bole kalalım hep beraber yaparız dedım ..ii olur ama babam ne der dedıler..ben daha once babama bole bişiler fısıldadıgımda bıraz daha buyusunler ole demıstı..sırasıydı..

Ve geldıler kapıyı cırılcıplak actım..sasırdılar ama bişi demedıler içeri girip kızlarıda cıplak gprunce agızları acık kalmıstı..hadi baba sozun vardı bana dedım oda hadi devam dedi..onlarda soyundular babam ve ben malları 3 kıza paylastırıyorduk..sok sok sok .. babam bana bakıp gulumsuyor aferım ogluma babasının yolunda dıye laflar edıyodu..annemde bana gel olum senı hıc tatmadık gel buraya gel ananın sıcacık amına ...babam cerenin domaltmıs ole devam edıyodu annem once benıkını yaladı ve memelerının ortasına yerlestırdı burdan yalamaya calsıyodu..işi biliyo tabii..(dostunu falan bılıyorum!! o derece yani) babam sıra selende deyınce bende annemı bırakıp selene kostum babam hadi birlikte aslan oglum dedi ve o arkadan ben onden git gel yaptık bir yandanda dudaklarını yalıyodum a-selen kendınden gectı ve cıglık atmaya basladı o gece saatlerce sevıstık hatta ben dayanamayıp bı ara babamınkını bıle yaladım napıyım bıraz var gaylık cok az..o gece cırılcıplak uyuuduk sabah babama sahi siz naptınız istanbulda dedıgımde istanbulda oteller pahalı oluyo die gıtmedık burda bı oteldeydık deyınce gulumsedım sen varya baba sen !!!

bizim aileye katılın doyumsuz bir gun yasaaayın kadifeeeeee@hotmail.com

ahhhhhhhhhhhh dolum geldi...
  • Görüntülenme: 463
  • Tarih : 2008-08-20 02:40:25

Yorumlar

Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye