FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Evde oturmuş Nina Hartley`in filmlerinden birini izliyordum. Nina Hartley, filmde sikişirken hep gülümsüyordu. Belli ki zevk alıyordu. Ben çırılçıplaktım. Elim sikimde bir yandan seyrediyor, bir yandan 31 çekiyordum. Filmin en heyecanlı yerinde içeriden babam seslendi. Bize şimdi servis yap diye. Ben de bunun üzerine mutfağa gittim. 4 bardak kola hazırlayıp tepsiye koydum. Bir kaç tane de muz. Sonra o halde babam ile annemin yatak odasına gittim. Kapıyı açıp içeri girdim. En yakın iki arkadaşım Serhan ile Ali, babam ve annemin grup sikişi bitmişti. Serhan sırt üstü oturur gibi uzanmıştı. Annem
Slm nbr ben 29 yaşındayım nese kısa keselim hikayeye geçiyorum bundan bi 10 yıl önceydi komşumuz özgür beni seviyomuş biz çıkıyoduk beraberbi kafaye gittik kafedeise her gelenlere ayrı bi oda veriyolardı biz bi odaya geçdik orda özgür bana baktı baktı sonra dudaklarıma yapışdı ondan sonra biz kapıyı kilitledik ve özgür yanıma gelip beni soymaya başladı çırıl çıplak olmuştuk ama daha sonra özgürün şeyini yalamaya başladım bu hemen azıma boşalmıştı önceden azdığı belliydi daha sonra ben yine bunun sikini kaldırdım sonra bu arkama geçip sikini götüme dayadı ve sikmeye başladı ilk başda acı vardı
Internette oyunda bir hatunla tanıştım.uzunca bir süre birbirimizi görmeden konuştuk sanal seks yaptık acayip bir şeydi.ikimizde evli oluğumuz için vede başka şehirlerde olduğumuz için görüşme şansımız yok idi.üç yıl kadar bu böyle sürdü.artık dayanamaz hale gelmiştik ikimizde canlı canlı sikişmek için adeta geberiyor idik.ve karar verdik buluşacak idik. benim gitmem uygun idi ve gittim otele yerleştim oda numarasını verdim.kapı çaldı açtım karşımda o vardı.ikimizde birbirimize aslanın avına atlaması gibi atladık ve saatlerce seviştik.ben kilolu bir adamım kan ter içinde kalmıştım.o gün akşam
HASAN ve YAŞADIKLARI Ben 30 yaşında evli bir erkegim.Yaklaşık beş yıl önce hepimizin bildiği porno dergiler vardı gerçi halen var ama ozamanlar daha revaştaydı.İnternet çıktı mertlik bozuldu hesabı.Yine herzaman ki gibi bi dergi aldım ve en çok ilgimi çeken arkadaş arıyorum bölümü ve okumaya başladım. İzmir li bir çift mesaj bırakmış çift veya erkek arıyorlarmış ben inan mıyordum ama macera olsun diye derginin verdiği 900 lü hattı aradım ve kendimi tanıttım.Bigün bi telefon Bizim dergiye verdiğimiz ilan a cevap vermişiniz onun için arıyoruz diye mehmet adında biri arıyordu ve evet dedim.
Selamlar ben ali manisadan yazıyorum uzun zamandır anneme ılgı duymaya basladım bu arada annem babamla ayrı yaşıyor bir gece odadan sesler duydum kalktığımda annem kendını tatmın edıyordu ve dayanamayıp onu seyretmeye basladım sıkım kazık gıbı olmustu ona saldırmamak ıcın kendımı zor tutuyordum ve bırden sesler kesıldı annem benı fark etmişti tabi ben hemen toparlanıp odama gectım uyuyor numarası yaptım tabi doğulu oldugumuz< için dındarız ya sıkım hala dımdıktı ve annem odaya gelıp uyuyup uyumadıgımı kontrol ettı bırden ses kesıldı bı ara gozlerımı kısarak actıgımda annem tam karsımda sıkıme
Merhaba. Adım ismail. 31 yaşındayım. Bekar olduğum için malesef şuan masturbasyonla kendimi tatmin ediyorum. Çalıştığım şirkette Leyla isimli bir arkadaşım vardı. Geyik muhabbeti olsun diye ona cinsel fantazilerimi anlatır onu sulandırırdım. Leyla benim hikayelerimden çok hoşlanırdı ve zevkle dinlerdi. Akşam eve döndüğümde ise Leyla’yı hayal ederek ona otuzbir çekerdim. Ama onu sikmeyi kafaya koymuştum. Birgün onu lavaboya giderken gördüm peşinden gittim. Kapıda onu beklemeye başladım. İçeriden bazı sesler geliyordu. Kapının deliğinden baktığımda onu amıyla oynarken gördüm. Leyla yine anlat
merhaba ben ali rıza 18 yaşındayım şimdi sizlere nefis bir sex sunucam bizim sınıfa yeni çok güzel bir kız geldi onu görunce sikim birden kalkıyor 25 cm oluyordu ona çıkma teklifi etmek istiyordum ama söyleyemiyordum birkac gün sonra kızyanıma geldi(tuğba) seninle cıkmak istiyorum dedi benim içimde acayim bir his oldu sikim havaya kalktı ben tamam dedim ve ayırldıkartık hergün onu arabamla evine bırakıyordum bir gün yine onu evine bırakırken elini sikimin üzerine koydu ve sikimi okşamaya başladı sikim havaya kalktı beni becer dedi ben de arabayı ormanlığa sürdüm arabadan inince soyunmaya bas
Bizimkisi Bir Sex Hikayesi Sizlerle daha önce Serap’ın yazdığı beraberce organize ettiğimiz gurup seks partisini hepiniz hatırlarsınız. Mart ayındaki bu muhteşem deneyim hepimizin aklındaydı ve yeniden denemek istiyorduk. Bunun için en güzel zaman okulların kapandığı sınavların bittiği Haziran yada Temmuz ayıydı. Buluşma bu sefer Antalya`da olacak ve mekan ayarlama görevi de bana düşmüştü ev sahibesi olarak. Serap ile konuşmamızda en güzel fantezi yerinin hamam olacağında birleşmiştik. Bunun için birkaç hamam ile görüştüm onlara düğün öncesi kızlar bekarlığa veda partisini hamamda
| Merhaba hanımlar adım zafer 28 yaşındayım 174 boyunda 83 kilo bir gencim İstanbul Avcılar da oturuyorum tombul bayanlardan çok hoşlanıyorum geniş ve büyük kalçalara bayılırım, bence bir kadını etkileyici ve çekici yapan en önemli özellik kalçalar. şişman bir kadınla birlikte olmak da gerçekten benim için hayatın en büyük zevki. Size bir anımı anlatmak istiyorum bir süper markette alışveriş yapıyorum alışveriş arabası ile reyonlar arasında dolaşıyor ve ürünleri tek tek inceleyip ihtiyacım olanları alıyorum marketteki ürün raflarını bilirsiniz alt raflardaki ürünleri alabilmek için ya çömel
Slm bundan 2 yıl önce lisede çok beğenilen ve çok çekici biriydim bütün kızların gözü bendeğdi istediğim kızı elde edebilecek biriydim bir gün sınıfın en güzel olan eylemle sınıfda yalnız kaldık eylem hemen benim yanıma gelip hiç sen biriyle beraber oldun mu diye sordu ben de olmadığımı söledim eylem benle beraber olmak isteğini söyledi hemen dudaklarıma yapışdı bende bura yeri olmadığını söyledim.Oda çok istediğini söyledi bende haftaya evi boşaltırım sende gelirsin dedim o da hemen kabul etti sanki azmış gibiydi her zaman sınıfda bana haftayı dört gözle beklediğini sölüyordu bende çok azmışt
Kırk yaşında kalp ameliyatı oldum doktorlar iki ay sonra seks yapabilirsin dediler ayda iki defa bu arada hanım 32 yaşında patlamaya hazır bir bomba gibi uzun süre evde yattım yaz başı idi köyümüz ankaraya beş saat mesafede idi hadi köye gidelim dedim ve hazırlandık.yola çıktık köyde amcamlara vardık amcam iki sene önce vefat etmişdi hiç cocukları olmadı 45 yaşında yengem yalnız başına köyde inekleri ile hayat sürüyorbirde 50 yaşında deli bir çobanı var üç ayda bir kacıyor parası bitince geliyor neyse biz ordayken çobanının 6 aydır daha kacmadığını söyledi sevindik tabi akşam üstü çoban ter
merhaba sevgili okurlar bu olay 1 ay önce başımdan geçti v e hala dudaklarımı ısırıyorum. işten eve dönerken yol kenarından birinin otostop çektiğini gördüm ve durup h.yi aldım. kısa bir sohbetten sonra üniversite öğrencisi olduğunu ve dolmuşu kaçırdığını söyledi. ben de gideceği yere kadar bıraktım. benden evine gelip bir şeyler ikram edeceğini söyledi ve ben de  bir kahveye hayır diyemeyeceğimi  söyledim. evlerine geçince içerde bir bayandaha vardı. ev arkadaşıydı. ikisi de birbirinden güzeldi ve MERSİNİN sıcağından olsa gerek tahrik ediciydi ş. tanışma faslının sıkıcılığından sonr
SLM. ARKADAŞLAR BEN AHMET 1,80 BOYUNDA MAVİ GÖZLÜ YAKIŞIKLI BİR ERKEKİM. BUNDAN 2 YIL ÖNCE YAŞADIĞIM BİR ANIMI ANLATACAĞIM. BEN YOLCULUKTAN GELMİŞTİM KIZ ARKADAŞIM MÜGE BENİ ALMAYA GELMİŞTİ ARABAYA BİNDİK BENİ ÖZLEDİĞİNİ SÖYLEDİ BENDE ONU ÖZLEMİŞTİM. NE YAPCAZ DEDİM ODA ANNELERİNİN EVDE OLMADIĞINI VE ONLARA GİDEBİLECEĞİMİZİ SÖYLEDİ.ONLARA GİTTİK DAHA ASANSÖRDE SEVİŞMEYE BAŞLADIK Kİ KAPIYI AÇIP KAPATMAMIZ BİR OLDU BENİ DUVARA DAYAYIP HEMEN O KOCA YARAĞIMI AĞZINA ALDI ÇOK ZEVK ALIYORDUM. BENDE ONU KALDIRIP FORTMANTOYA OTURTTUM DAHA SONRA ORADA ONU YALAMAYA BAŞLADIM ÇILDIRIYORU RESMEN BİRDEN DIŞA
MRB ARKADAŞLAR ADIM CEM YAŞIM 17 1.85 BOYUNDA 76KİLODA OLAN BİR PASİFİM VEDE ÇOK AZGINIM BİR GÜN ARKADAŞIMLA OKULUN TİYATROSUNDAN ÇIKTIK VE GEL SENLE BİZİM ÇATIYA Bİ ÇIKALIM DEDİM NE YAPICAZ ORDA DİYE SORUNCA BİRŞEY VAR ONU ALICAM DEDİM KABUL ETTİ VE ÇATIYA ÇIKTIK ÇOK DAR BİR YERDİ VE HEMEN İŞE KOYULUP PANTOLONUMU İNDİRDİM VE MEMETE ARKAMDA BİŞEY VARMI DİYE SORDUM GÜZEL VE SEKSİ DELİĞİNDE BAŞKA BİŞEY YOK DEDİ BEĞENDİYSEN SENİN OLSUN DEDİM ODA NASIL YANİ DEDİ SANA VEREBİLİRİM DEDİM AZGINLIKLA KABUL ETTİ VE YERE ORDAN BİŞEY SEREREK ÇIRILÇIPLAK UZANDIM ODA AYNEN ÇIPLAKTI ÇOK ÜŞÜYORUM DEDİM GELİYO
|mrb ben corumdan kaportacı campeell.henuz 18 yasımdayım.sex ve yolda gordugum iri götlere dayanamam.orta parmak hesabı soyle bır uzatırım gelırse elıme hapazlarım gelmezse yenı elımın ıcını dolduracak gotler arıyorum.otobuste hapazladıgım kızlar artık benı kesmıyordu elıme daha doldun daha uzun sure gotunu sıkcagım kızlar arıyordum bır gun apartmanı temızleyecek kızlar geldı 3 kıslerdı bunlar temızlık sırketının elemanlarıydı.onlar temızleye dursun lar ben evde porno ızlıyordum.derken zıl caldı.kapıyı actıgımda su almak ıcın geldıgını soyledı bende okeyledım kızla kısa bır sure kesıstıkten so
Ve annemi 5 kişi... Iyi günler ben elazığdan timuçin size annemi 5 kişi nasıl siktiğimi anlatacam, ben17 annem 34yaşında babm askeriyede subay annem sarışın 1. 72Boyunda yaklaşık 100 65 100 ölçülerinde. Yani tam sikimlik. Bir gün okuldan eve 4 arkadaşla gittik, zaten arkadaşlarım annemden hoşlandıkları için bize hep gelmek isterler, ama bunu belli etmezler, eve gittik kapıyı çaldık annem kapıyı açtı, annemin kapıyı açmasıyla herkesin gözü fal taşı gibi açıldı. Annemin üstünde mini etek ve içini gösteren beyaz gömlek vardı. Neyse içeri girdik ve oturduk, annem duş alacağını söyledi, ve
Ben bi iş yerinde çalışıyorum bu iş yeri konutlar bizim var bizim böyle muasebede bi çıtır kız vardı hep dekolde giyer bi günü onla bakıştık ve sikime baktı ben anladım bunu hemen bunu dışrı çagırdım ve konutları gezdirmemi isteti bende bunu gezdiriyim dedim ve bana bodrumu sordu bende hemen indirdim ve bana dudamdan yapıştı ve ben bunun bacaklarını onuzuma alıp sikiyodum oda zevkten çıldırmış bi şekilde çıldırıyordu bunu güzel bi siktim artık onu bodrumda hep sikiyorum peşimi bırakmıyo nedenmmi 20 dakka geç boşalıyorum ve hemen hiç çıkarmadan devam ediyorum sikim hiç inmmiyo rahat 4 posta atı
|selam ben yaklasık 1.5 yıllık evlıyım sıze basımdan gecen bır olayı anlatayım esımle esımi arkadan cok istıyordumama esım bıtr turlu yanasmıyordu onu nasıl gotten sıkecegım dusunuyordum ve bır gun tvde sekx fılmı izletmeye karar verdım aksam eve geldım saat 11 cıvarları esımle v izliyorduk ben yabancı kanalarda bır sek fılmı buldum ve bırlıkte ızlemeye basladık yavas yavas esımı oksuyordumve sıra arkasına geldı sankı aklımdan gecenlerı anlamıs gıbı olmaz dıyordu bende olur dedım ve parmagımı sokmaya basladım istemıyorum dıyoırdu ama ben kafaya koymustum sıkecektım onu soydum ve dakıkalarca go
Selamlar hemen konuya geçiyorum. Benim otobüs her zamanki yerinde D.bakırın en işlek caddelerinden ofiste bekliyordu bende hemen bindim oturacak yer olduğu halde oturmadım ayakta kalmayı tercih ettim koltukta oturan afette tam bir içim su yakası biraz açık bir badi giydiği için beni fazlasıyla tahrik etmeye yetmişti. Önce dizimi yanlışlıkla oluyormuş gibi değdirdim o etli kalçalarına sonra bacaklarına ve baktım ki ses yok tamam oğlum dedim bu senin sikeceksin bunu inanıyormusunuz anlatırken bile heyecandan titriyorum sanki o anı yaşıyorum ve ellerim devreye girdi elimi oturduğu koltuğun arkası
Baldızımı Çatır Çatır Siktim Merhaba ben ankaradan bekir.Bundan iki sene önce bir olay yaşadım onu sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben 27 yaşındayken nişanlanmıştım ve eşim adayı ile nikah hazırlıkları yapıyorduk. Bir gece baldızım bizi evine davet etti ve gece orda kalma kararı aldık. Neyse yatma vakti geldi. Ben nişanlımla aynı yatakta söz de seviyeli bir şekilde kötü niyet olmaksızın yatacaktık. Başladık nişanlımla öpüşmeye ve dakikalar geçtikçe ikimizde kudurmuştuk, nişanlımın ufak göğüslerini çıkardım ortaya ve yalamaya başladım, dudaklarını ve göğüslerini yercesine öpüyordum b
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye