FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Mrb hikaye severler.ben anadolunun bir ilinde yaşamaktayım adım mehmet.burdaki hikayeleri okuduktan sonra bende annemle başımdan geçen bir hikayemi sizinle paylaşmak istedim bu olay bundan 1 sene önce başladı ve halen ara sıra fırsat buldukça aynı anları yaşamaktayız.neyse ben hemen hikayeme geçeyim.ben eşim annem babam ve bende 7 yaş küçük kardeşim ali ile ile aynı evde yaşamaktayız.eşim çok istemesine rağmen maddi imkanımız el vermediği için ailemden ayrılıp kendi başıma ev kuramadım zaten iyikide kuramamışım:)annem ile babam görücü usulü ile evlendikleri içi genelde bizim evde annem ile bab
O zamanlar Ankara Çankaya`da oturuyorduk. Eşimden boşanalı 2 sene oluyordu, 38 yaşında oğluyla oturan yalnız bir kadındım.. Emir, yaşamın bana sunduğu tek armağandı sanki.. onsuz düşünemiyor , konuşamıyor, hiçbirşey yapamıyordum. Onu herşeyden herkesden çok seviyordum. Arkadaş toplantılarında Emir`den başka birşey yoktu dilimde. Bu onları sıkıyordu biraz belki ama umurumda değildi. Biricik oğlumu canımdan çok seviyordum. O sıralarda lisede resim öğretmeniydim. İşimi seviyordum, hemen hemen oğlum yaşında çocuklarla haşir neşir olmak, oğlumu tanımama da yardımcı oluyordu. Bununla beraber 16 ya
Ensest Hikayeler -------------------------------------------------------------------------------- Ben ve Kayınvalidem Bu anlattıklarım hepsi gercektir. Ben şu an 33 yaşındayım ve bu olay başıma geleli ancak 3 ay oldu. Bundan 6 yıl once eşimle evlendik. Evliliğimizden önce 2 yıl söz ve nişanlılık devremiz vardı. Ben daha o zamandan beri kayınvalideme hastayım. Kendisi şu an 45 yaşında dır o zamanlar 36 yaşında idi. Onu sikmeyi daha o zamandan beri kafama koymuştum ve sikebilmek icin elimden geleni ardıma koymadım. Yok zaman geldi gotunu elledim zaman geldi dudağından optum ama hi
erotik-hikayeler.tk fanatikleri hemmen hıkayeye girmek siityorum komşum fatih bey ozle şirkette yon.lik yapan 180 boy 85 kg birisidir karısı filiz hn 175 boyunda 90-60-84 süper uzuzn bacaklı dunya tatlsııs güzel bir hatun yenı evliler evlendıkten 15 gun sonra fatih bey ksıa donem askelrık için malatyaya gitti buarada bendenız efe antalyadan neyse fatıh gdince filiz hn da kap ıkımşum olduğu için sıkı sık görüşürüz bir akşam fatıh gittikten 1.5 ay sonra bi akşam kapı çaldı baktım biizm filiz hn efe bey fatıhle msn de konuşurken bilgisayar haya verdi bi bakavbilirmiyiz dedi saat akaşm 22:00 fala
Doyumsuz gece 3 ben hakan almanya da yasayan bir basina hayati ve zevkleri arayan birisiyim,bu sitenin müftalasi oldum emegi gecen herkese tesekkürler sonsuz saygi ve sevgiler... bir hafta sonu discoya gittim amacim tabiki bir bayan bulmak ve geceyi iyi sekilde tamamlamak ama basima gelen olay beni daha da mutlu etti simdi hikayeme basliyorum. bundan 1 hafta önce bir hafta sonu discoya gittim icki aldim kendi halimde bir kösede oturdum sagi solu izliyordum ama o gece malesef cok bayan yoktu ve oradan cikmak istedim ama bir anda yanima bir erkek yaklasti isminin serkan oldugunu söyle
merhaba arkadaşlar ben murat sizlere 1 hafta öce yediğim müthişyarrağın tatını anladaçağım sıkı durun ve sikinizi tutun yoksa içeme alırımsizlere verem okiii . ben murat 25 yaşında bir gayım her zaman koca bir yarrağınaltına yatmayı hayal ederdim onu yalamayı ve onun üzerine oturmayı isterdim vekarar verdim bunları yapaçakdım. evde yalnız aşıma oturuyordum ve banyoya girimüzerimdeki bütün kılları kestim zaden vazla yokdu parlaçık oluverdim beni birgörseniz aynı çok güzel bir hatuna benzedim banyodan çıkınca satın altığım bayaniç çamaşırlarını giydim siyah bit bayan kilotu giydim tandelliydi gö
Okul çıkışı otobüste slm ben kütahydan elif. tüm liseli kızlar gibi bende okula gidince etğimi kıvırırdım.o gün akşam okul çıkışı otobüs durağına gittiğimde yine çok kalabalıktı ama ordakilerin çoğu bizim okuldandı. neyse sonunda gelen ilk otobüse ite kalka binmeyi başarmıştım.arkaya doğru ilerledim.arkama bizim okulda yan sınıftan bi erkek vardı. sanırım adıda fatihti. yakışıklı sayılabilrdi.otobüs ilerledikçe dahada kalabalıklaşıyordu. ve biz her eferinde daha da yaklaşıyorduk. otobüs bir durakta daha durmak için frene basınca fatih bu sefer benim üstüme çıktı.birazda bilerek yaptı
Ben ankarada okuyan bır ogencıyım. Eve ayda bır gelmekteyım. O gun eve geldiğim zaman babamla annemın araları ıyı değildi. Ben eve geldiğim zaman babamevde yoktu. Ben aksamgece evde porno film seyretmekteydım. O anda annem geldı ne yaptıgımı sordu. Bende tv seyrettiğimisoyledim. O da canın coksıkıldığını benım yanımda yatıp yatmıyacagını sordu. Bende sıkılarak kabul etmek zorunda kaldım. Annem yanıma sırtı bana donuk bir şekilde yatmakta idi. Bende porno flim seyrederek azmıştım zaten. O anda gözüm annemin o güzel göğüslerine ilişti. Yavaş birşekilde okşamaya başladım. Çokgüzel ve yumuşaktı.
Ben emre 22 yasında 1,80 boyunda yakısıklı bırıyım oturdugum apatmanda yenı evlı super bı hatun vardı adı hulya 1,75 boylarında esmer tas gıbı bı hatundu onu her gordugumde fena oluyordum bır gun asansorde karsılastık ve tanıstık cok sıcakkanlıydı o gunden sonra onu dahada arzulamaya baslamıstım bırgun evın yanındakı bakkala gıttım oda ordaydı selemlastık ve almam gerekenlerı aldım onun kasadakı ısının bıtmesını beklıyordum bu sırada bakkal hulyaya borclarınız bırıktı borclarınızı verın dıyordu hulyada bısey dıyemedı ben hulyayla daha samımı olabılmek adına cebımden 100 ytl cıkarıp bakkala ver
Ben 35 yaşında bir erkeğim. İlk maceram 7 yaşındayken bir simitçinin beni bir inşaatta sikmesiyle başladı. O kadar hoşuma gitti ki kuzenimi ayartıp onunla düzenli olarak sikişmeye başladım. Sonra abisi bizi gördü ve kardeşinden gizli olmak kaydıyla benimle o da sikişmek istediğini söyledi. Böylece iki kardeş kuzenle ayrı ayrı sikişmeye başladım. Bir süre sonra diğer kuzenin abisinden haberi olunca aklıma ikisini sikiştirmek geldi. Zorla da olsa ikna ettim ve muhteşem bir üçlü seks yaşadık. Abi kardeşi sikişirken görmek beni o kadar heyecanlandırdı ki ben de kardeşlerime ilgi duymaya başladım.
|ben murat,bundan 2 yıl önce arkadaşımın işyerinde bu olay başımdan geçti,cumartesi günüydü işhanında sadece bizim dükkan açık kalmıştı,saat 18.30 sıralarıydı arkadaşım dükkanı bana bırakıp pazara alışverişe gitmişti.ben nette porno sitelerini gezerken 45-50 yaşlarında bir teyze içeri girdi.buyrun dedim,bana saati sordu 18.50 dedim.tşk etti ve biraz oturabilirmiyim dedi.tabi buyrun teyze dedim.tanışma faslından sonra hiç ummadığım bir anda oğlum bu bilgisayarda sex filmleri varmış dedi.bir an afalladım.çok merak ediyorum diye devam etti.o an şeytan beni dürttü bu teyze kaşınıyor dedim.evet var
Slm ben 180 boy 70 k,iloda yakışıklı ve isterik bri erkeğim size başımdan geçen ve tekrarını istediğim olayı anlatmak isterim bundan bri yıl önce istanbula çalışmak için gitmişytim şirket oraya yollamıştı ve internete giryordum akşamları bri siteyi gördfümve bruada çiftleri tabiki sonra tam aradığım yer dedim gold üye oldum ve tek erkek arayan çiftlere mesajatmaya başladım gelen cevaplardan msn de görüşmeler falan derken bri çiftin erkeğinin benimle tanışmak istediklerini söylediğini gördüm dah sonra camerada bribirmizi gördük ve beğendikelriniş tanışabileceklerini söylediler sanal düşünmedik
Aylin ve Annesi Nasıl Düzüldü slm bilmiyorum okudunuz mu ama daha öncede yazmıştım.yine bi hikaye ile karşınızdayım:) hatırlatma(18 yaşında 180 ela gözlü delikanlı):) eski kız arkadaşım dan ayrıldıktan sonra bi sürü çevrem olmuştu. diğer kızlarda tanıyodu artık beni.tiyatro da başarılıydı okulda ünlü sayılırdım. bi gün okul çıkışı arkadaşım aylin in annesi o nu almaya gelmiş ti. aylin de çok hoş bi tipti.benim esprilerime felan çok güleri aramız iyidi kısaca.ben onu utangaç tavırlarıyla tanırdım.meğer öle deilmiş:) arabaya beni de çağırdı.bende atladım olur dedim.(kabul etmesek aptall
ben 24 yaşında oldukça yakışıklı bir gencim hayatım seks içindegeçer diyebilirim ve bunu evdeki herkes bilir herneyse bir öğlen vakti evdekardeşim ve benden başka kimse yok ben bilgisayar oynuyorum o sırada 18 yaşındakadeşim geldi yanıma tarkanın posterini getirmiş(bu arada felaket tarkanhayranıyım)yanıma oturdu benimde üstümde sadece şort vardı.o da biz bilgisayara bakarken sigara yakacaktım çakmağımı aldı vermem al alabilirsendemeye başladı biz boğuşmaya başladık onunda üstünde dizlerinde bir etek ve bolbir tişört vardı boğuşorken bacakları filan heryeri açıldı benimde aletimkalkmaya başla
Babam Hasan, beni çıplak şekilde görmekten çok hoşlanır aynı şekilde bende evde çıplak dolaşmaktan sex video çok hoşlanırım. İki hafta kadar önce bana dört arkadaşının geleceğini ve benim onların yanında da çıplak dolaşmamı istedi. Elbette bundan bende çok hoşlanırım. Misafirlerimizin geleceği gün üzerime yarım bir tişört, kısa ve dar bir mini etek ve yüksek topuklu ayakkabılardan başka hiçbir şey giymedim. Babam, mükemmel göründüğümü söyledi. Babam beni kısa eteklerle görmekten çok hoşlanır çünkü bu şekilde oturduğumda amımı görür. Böyle olunca kendimi bir orospu gibi hissederim ve bu beni iy
Azgınım.... Selam..Hikayem bir akşam yolda karşılaştığım eski arkadaşıma rastlamamla başlıyor.Kim derdi ki yıllar sonra arkadaşımın beni çatır çatır sikmek isteyeceğini. Arkadaşım Hakan`la liseden mezun olduktan sonra görüşmemiştik.Şu anda ikimizde 25 yaşlarındayız.Onunla karşılaşır karşılaşmaz hemen aklımıza okulu yaz tatiline girmesine yakın bi gün asıp arkadaşlarla sinemaya gittiğimiz günleri anmaya başladık.. O zamanlar içimiz şimdiki gibi fıkır fıkır kaynıyordu.Okulu astığımız o gün araziye çıkıp yaptığımız mastürbasyon partisini hatırladık.Daha orta 2 de 31 çeken delikanlıla
Selam arkadsalar sıze basımdan qecen bır oloayı anlatacaqım dun bızım komsunu evının pencereleri ve kapıları deqıseceKtı bızım yan komsunun kızıda lavaboya qıreceKmıs ama onlarda tadilat olduqu ıcın bıze qeLdı sonra bu lavaboya qırdı 10 dk sonra cıktı tabi bu komsumuzun kızı 23 yasında sonra benım televızyon ızledıqım odaya qeldı oturdu bana bakarak kıkır kıkır quluyordu ben ne oldu dedım yok bır sey canım dedı bende yv ızlemeye devam ettım kanal deısırırken yanlıslıkla porno kanalını actım yuzum kızarmıstı hemen deıstırdım oda quldu yıne sonra ne oldu dedım yıne yok bır sey canım dedı tmm ded
Slm ben hakan 18 yaşındayım size komşum hatice ile aramızda geçenleli anlatıcam.hatice teyze 35 yaşında bi hatundu kocasıda subay bazen kocasının iki gün boyun ca gelmedigi oluyoldu ve işde öyle bi gün evine gitim anemler evde yoktu burda bekliye bilirmiyim dedim tamam dedi geçdim oturdum salona o mutfakta buraşık yıkıyodu tv açdım ve erotik bi filim vardı izledim benim ki karkdı aklıma hatice geldi ve onu sikmeyi kafaya koydum ne yapıyo diye mutfaga gittim sikim şahlanmış bir biçimde kapıyı açdım domalmış yere düşürdügü kaşıgı alıyodu siki dikledim ve arkasına geçip götüne yüklen dim şsşıldı
Zorla Sex Yaptım MERHABA BU SİTEYİ DEVAMLI TAKİP EDİYORUM. VE BENDE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI ANLATMAK İSTEDİM. 2005 İN YAZ AYLARIYDI BEN 1.70 BOYLARIN DA KUMRAL BİR BAYANIM HAZİRAN AYIYDI AİLEMLE BODRUMDAKİ YAZLIĞIMIZA GİTTİK. 18 YAŞINDAYDIM VE BAKİREYDİM. BABAM YAZLIĞA BİR AKŞAM BODRUMDAKİ ÇOCUKLUK ARKADAŞINI AKŞAM YEMEYİNE DAVYET ETMİŞİTİ. AKŞAM GELDİKLERİNDE YANLARIDADA OĞULLARINI GETİRMİŞTİ. BEN İLK BAŞTA ÇOCUĞU SALAKÇA BİRŞEY ZANNETTİM AMA SAAT LER İLERLEDİKÇE BENDE ÇOCUKLA KAYNAŞMAYA BAŞLADIM. BEN ÇOCUKLA SOHBETE DEVAM EDERKEN ANNESİ GELİP HEP BERABER DIŞARI ÇIKACAĞIMIZI SÖYLEDİ.
ben ünüversitede okuyorum.sexe çok ilgim var. yazları köye giderim.Köyde güzel kızlarala ilgilenirdim.Şükran adında bir kız vardı.Bir gün bahçelerde dolaşırken onun yalnız olduğunu gördüm.Köy olduğu için herkes birşeylerle uğraşıyordu. Yanına gittim .Birazcık konuştuk. Sonra ona arkadan bir parmak attım.Kalçasını biraz okşadım .Köyde bu çok zevk veriyordu.Bana çok kızdı .alışık değildi bunlara belliki.oradan kaçarak eve gitti .beni annesine söylemiş.utanmıştım baya..Kendi kendime söz verdim onu artık sikecektim..bir gün yine yakaladım onu.bu sefer hemen ağzını kapatıp bağladım.ellerinide bağla
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye