FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Dayı kızı ve eşimle grup Merhaba. Ben şule, 26yaşında, uzun boylu, balık etli, çevremdekiler tarafından beğenilen bir bayanım. Eşim burakla 8 senelik evliyiz. Bizim için cinsellik her zaman ön pilandadır. Özelliklede son 3 senedir bir arayış içerisindeyiz. Yatağımıza hayalde olsa başkalarını almak çok hoşumuza gidiyordu. Birilerini bulmaya çalışıyorduk. Birgün eşimin dayısının kızı tatile bize geldi. Bir hafta kadar kalıp gidecekti. Ismi selmaydı. Selma 18 yaşında, esmer, uzun boylu, incecik güzel bir kızdı. Ilk geldiği gün birbirimize kaynaşmıştık. Hep beraber geziyorduk, alış veriş yapı
Merha millet ben şafak 2ay önce sikiştiğim dulla anımı yazıyorum.kocası 4ay önce ölmüş bir bayanla kızarkadaşım sayesinde tanıştım.kadın okadar bakımlı idiki sanki 25 yaşındaydı.kızarkaşımla herhafta misafirliğe gidiyorduk.bir yine ziyaretine gittik.kadın gizlice benden telefon numaramı aldı.görüşüz diye ayrıldık.3gün sonra aradı.müsaitsen gel muhabbet edelim dedi.öğlen vakti kadının evine gittim gördüğüm manzara karşısında dilim adeta tutuldu.içeri alır almaz dudaklarıma yapışıp emmeye başladı.sexse okadar susamışki sormayın.ben kendimi ona bıraktım o herşeyi yani sakso çekti,amına soktu, göt
|slm arkadaşlar ben hayvanlara sex konusunda aşırı düşkünüm dür onları sikmek bana öyle haz veriyorki anlatamam ist de beker kalıyom gece canım öyle sikmek istedi anlatamam porno filme bakıp azmıştım ne yapayım diye düşünürken sokaga çıkıp bir köpek bulma aklıma geldi saat 2 civarıydı dişi köpek bulup getirip baglayacaktım sonra sabaha kadar ammından çıkarmayacaktım kafaya koymuştum bikere yanlız yaşamak güzel yaaa özgür oluyo insan neyse çıktıp fakat okadar dolaşmama ragmen bitane bile bulamamıştım canım sıkıldı tabi eve döndüm ama uyuyamıyordum bu iş böyle gitmez dedim aklıma köpek satın alm
Liseyi bitireli bir yıl olmuştu ve ben de üniversite imtihanını kazanamamıştım. Bu yüzden biraz çevre tanımak için beni 1 haftalığına İstanbulda okuyan ablamın yanına gönderdiler. Ablam benden 2 yaş büyüktü. İki arkadaşı ile birlikte bir ev tutmuşlar birarada kalıyorlardı. Uzun bir seyahatten sonra ablamın evine vardığımda hayretler içinde kaldım. Ablamla birlikte kalan kızlar dünya güzeli idiler. Hani yeme de yanında yat cinsinden. Zaten benim de aklıma kötü bir şey gelmemişti. Ablamın yanındaki dördüncü günüm hayatım boyunca unutamayacağım o muhteşem gündü. Günlerden cumartesiydi. Daha önc
Slm ben 17 yaşında kuşadasından bir kızım.sınıf arkadaşm olan birinden hoşlanıyordum adı bora.oda benden hoşlanıyormş ve çıkmaya başladık ilk buluştuğumuzda hiç beklemezken belime sarıldı öpmeye cesaret edemiyordu önceleri sonra sonra nerdeyse beni sikmesi için buluşıyorduk ve o beni elledikçe hoşuma gidiyodu.bi gün buluştuk kimsenin görmiceği bir yerdi bi kaç muhabbetten sonra yanıma yaklaştı ben kaçıyordum o dibime geliodu önce sımsıkı sarıldı sonra eliyle beni tahrik etmeye başladı ellerimi tutuyordu bişi yapamıyordum yarağını elliyor kaldırıyordu benim göğüslerimi sıkmaya başladı baktm yar
Beni 4-5 günlüğüne yanına davet ettiğinde birbirimizi tanıyalı daha birkaç hafta olmuştu. Normalde, aramızdaki uzak mesafe yüzünden arada bir görüşebiliyorduk. İşimden birkaç gün izin aldım ve böylece birbirimizi daha iyi tanıma fırsatı bulacaktık.Hava alanına indiğimde beni beklerken gördüm onu. Hemen bagajımı yükledik ve doğruca eve gittik. İlk gecemizde uyuyana kadar normal bir sevişme yaşadık. Ertesi sabah onun utangaç bir gülümseme ile gözlerinin bende olduğunu gördüm. Gülümsemesi kısa sürdü.Duş aldıktan sonra, üzerime sadece bir havlu sarınmış vaziyette balkona çıktım. Beni
Geldiğinde uzun süre birbirimize sarıldık çünkü birbirimizi çok özlemiştik.Sonra içeri girdik ve daha ayakkabılarını çıkarmadan onu çılgınca öpmeye başladım.Zevkten kuduruyordu.Bir elimle de kalçalarını tutuyor ve sert bir şekilde sıkıyordum.Bundan çok hoşlanırdı.Daha sonra elimi bacaklarının arasına soktum gri, elastik ve çok dar bir pantolon giymişti ve amının dudakları belli oluyordu. Bir elimle amını pantolonunun üzerinden okşuyordum.Amı sımsıcaktı ve beni daha da azdırmıştı.O da eliyle benim sertleşmiş sikimi kavramış tutuyordu ve yukarı aşağı çekiyordu.Boşalacak gibi oldum ama bu zev
Uzun bir süre içinden çıkmadan üzerine uzanıp yattım, oda kollarını sırtıma dolayıp öyle kaldı. Bir müddet sonra içinden çıkartmadan masadaki yiyecekleri iyice üstüne bulaştırmaya başladım, içinden çıkıp yüzükoyun çevirdim ve çilek reçelini sırtının her tarafına döktüm. Bacaklarının arasına geçip kalçalarını yoğurmaya ve arasını öpmeye yalamaya başladım. Dilimle götünün etrafındaki reçelleri yalıyor, içine sokup çıkarıyordum. Ayıp günah hikayeleriyle yetişen ömrünce bu hikayelerin arkasında duran annem götü yalandıkça heyecandan ne yapacağını şaşırıyordu. Epey bir yaladıktan sonra kalçalarını
Banka müdürünün karısı valla bu siteyi okurken bende başımdan geçen bir gerçek olayı anlatamadan gecemeceğiminternette bir tavla şampiyonasında tanıştığım istanbulda kocası bir banka müdürünün karısı ilk önceleri telefonlar faln derken beni istanbula davet etti ve oradan bir otel odası ayarladı ilk gördüğümde sanki manken gibi vucudu vardı yaşıda 40 civarında idi bende 34 yaşındayım neyse otel odasındsan içeri girince ilk önce hoş geldin faslından sonra hemn dudaklardan başladım tabii inanın ne zaman ikimizde çırılçıplak kaldık hiç anlamadım inanın o yaşa rağmen mükemmel vyucudu vardı iki
18 yaşında olmama rağren hayatımda birkaç kere ilişkim oldu amaböylesiyle nasıl oldu bende anlamadım diştan çok sexy görünen aslında böyledegilmiş biraz külolu gösteriyordu.Tabi üstünü soyana kadar.üstünde birşeylervarken daha zayıftı.Ama artıkbaşlamıştık.Dudaklarına yapıştım.Nekadar beniaşağısı ilgilendirmiyor desemde elim zor amına görürüyordu amıslanmıştı.Sevişirken beni sarıyor sıkıyordu.Buna dayanamadım kendimi zortutuyorum.Beni yatağa dogru görüyordu.Ben gitmek istemedigim için lafıdeğiştiriyordum.Telavizyn kumandasını alıyor kanalları geziyordum.Ama o ısrarlakumandayı elimden alıp dudak
Ben 17 yasındayım.alt komşunuz çok seksi ve ben onunu ismek isterdim.o banyo yabarken hep onu gözetler 31 çekerdim.o bize geldiğinde yarağım kalkardı ve ben de arkasına geçip sürttürmeye çalışırdı.her deydirişimde bana sinirle bakardı. ensonunda birgün o banyodayken içerigirdim ve ıslak vucudunu yalamaya basladım hemen zevke geldik ve onu siktim1,2kez boşaldık.sonra geceyarısı onun evine gizlice girdim üstünde gecelik vardı. geceliği ya vaşça kaldırdım o uyanıktı ama uyuyor numarası yapıyordu .işte geceliği kaldırdım altında tanga vardı onu birez kenara çektim ve onun şeftaligibi amına girdim
O sene Senem, nişanlım, beni deniz kenarındaki yazlıklarına davet etmişti. Ailesi zaten ileride evleneceğimizi bildiklerinden onlarda kalmama ses çıkartmamışlar hatta kendileri döndüklerinde bizim de biraz daha kalarak tatile devam etmemize izin vermişlerdi. Aslında görevimiz daha 18 yaşındaki Meral‘e ve şahane siyam kedisine bekçilik etmekti. Bir gece aşırı sıcaktan uyuyamadım ve bir şeyler içtikten sonra televizyon seyretmek için aşağı inmek için kalktım. Geçerken Meral’in odasından gelen sesler dikkatimi çekti. Gencecik ve o masum görünüşüne bakmadan faaliyete başlamış, derinden gelen sesl
 2004 yazında açıkliseye kayıt olmak için başvurmuştum.çok sıra vardı we ertesi gün gelmemi söylediler.bende direk ewe geldim.teyzem gelmişti.oğlu kuşadasına tatile gitmişti...teyzemin ewi açıklise bürosuna yakın olduğu için akşam bende kal dedi.kabul ettim.ewine geldiğimizde klimayı açtı ve önündeki koltuğa uzandı.bende üzerimdeki t-shirt ü çıkardım ve yanına uzandım.gözleri kapalı serinlerken ben güzel göğüslerine bakıyordum.o anda gözünü açtı bana t-shirt ünü giy üşütürsün dedi. bende bişi oolmaz dedim.yerinden kalkan teyzem ben üstümü değiştirecem dedi ve odaya gitti.bende televizyonu
Selam Ben Boludan hakan.ben 1,78 buyunda esmer yapılı ve düzgün bir vucuda sahıbım .cevremde hep beyenılen bir kişilige ve cekici bir fizigimin oldugunu bir çok kişiden duydum.hemen hikayeme gireyim. teyzemların evi bize çok yakın.haftada birkaç gun ugrarım. teyzemın kocası sık seyahat eder.bende sık sık orda kalırım. birde teyzemın komşusu aynur hanım var. 35 yasında tabiri caizse taş gıbı hatun.hemde dul.bir bankada çalısıyo.tek başına yasıyor.bende sıcak kanlı oldugum için aramız cok iyidir.hep sakalasırız. livegecesi hotmail com msn adresim tabı gençliğin verdıgı arzularla hep onu dusu
meraba ben melih bu yazdıım olay 100% doğru bir olaydır ve bı sitedeyasanmıstır. Bu siteyi yeni kesfettim zamanlardı.Chat kanalında chat yaparken 40lı yaslarında bi adamla tanıstım.Adaml ahavadan sudan muhabbetten sonra adamlasanal sex yaptım Hesapta onu sikmiştim adamın evli olduunu oğrendiimde ise kıçımtavana vurdu karısını da sikebilirdim adamla kadıkoyde haldun tanerin onundebulustuk orta boylu hafif gobekli bir adam biraz muhabbetten sonra adamınişyerine gittik iş yerinin sahibi o olduu için çok rahattık .once elini sikimeattı onunla oksadı ve pantolondan dısarı çıkarttı .ağzına almaya ba
Slm.Ben 22 yaşında bir gece kulübünde çalışan müzisyenim.Size kızarkadaşımın arkadaşıyla yaşadığım bir olayı anlatacağım.Çiğdem kız arkadaşımlabirlikte sürekli çalıştığım yere gelirdi.Bir gün kız arkadaşım memleketinegittiği için çiğdem yalnız geldi.Bende onu misafir ettim.Gece program bittiğindeberaber çıktık ve benim arabama bindik.Aslında ona karşı farklı bir düşüncemyoktu ama çok hoştu.İkimizde alkollüydük ve onu eve bırakıcaktım.Biraz gezelimdedim ve gezmeye başladık.Üzerinde dar ve capy bir pantolon ayağında beyaztopuklu bir ayakkabı ve askılı bir body vardı.Çok güzeldi.Arabada hala içiy
Ben 22 yaşında bir erkeğim. Daha geçen ay erkek oldum hemde ablamla, ablamda 27 yaşındadır. Neyse ben olaya geçeyim. Geçen ay okuldan eve dönüyordum kapının önünde ablamla karşılaştım. Neyse beraber eve girdik ama evde kimse yoktu. İkimizde kemdi odamızda üstümüzü değiştirdik (ayrıca biz iki kardeşiz). daha sonra salona geldik oturduk. Yarım saat kadar sohbet ettik daha sonra ablam ben duş alcağım dedi, bende hemen bende dedim. Ablam önce ben dedi bende ısrar ettim önce ben diye. Ablam olmaz dedi, bende direttim o zaman beraber alalım dedim. Ablam şaka niyetli olur dedi. Ama bu olur demesi ben
Harika bir yaz ayı geride kaldı :( selam tüm dinleyenlere buradaki hikayelerin gerçekliğinin ne derece doğru olduğunu bilmiyorum ama başımızdan geçen hikayeyi okuyunca ne kadar harika bir yaz geçti bunu çok iyi anlayacaksınız. ben 3 yıl önce eşinden boşanmış ve benim gibi eşinden boşanmış olan serpille birlikte yaşıyorum. haftanın 3-4 günü ortak bir aşk yuvamız var orada kalıyor akıllara ve hayallere sığmayan sex fantezilerini yaşıyoruz orada. o ve ben hiç bir zaman sexte sınır koymadık ve artık özgürlüğün sınırlarını zaten zorlamaya bile başladık :) yine böyle bir gecede o bana " s
Ben 16.kardeşim 11 yaşındaydı.kardeşimle sürekli içli dışlıydık.yanımda giyinip soyunur çekinmez.biz yazlığa gittiğimizde canımız çok sıkılırdı.yine böle bi güncanımız sıkılıyodu.kardeşim oyun oynayalım dedi.tamam dedim.doktorculuk oynuyoduk o hamile kadını canlandırıyodu.ben amına bakıcaktım ki bana karnımdan bak dedi. tamam dedim.ama göğüslerine bakıcam dedim yeni yeni oluşuyodu.sıktım yapma dedi.hamilelik için baktım dedim.sonra sen şişmanladın mı dedim.yok dedi.ben kalaçlarına bi bakıyım dedim.tamam dedi.sonra elliyip güzelmiş dedi.sanane dedi.seni ilgilendirmez dedi.hemen yatağa atıp sald
32 Yaşında ve evliyim Yaklaşık bir yıldır başka bir erkekle görüşüyorum O da evli ayrca farklı şehirlerdeyiz. Ancak ayda bir mutlaka gelir ve biz onunla deliler gibi beraber oluyoruz. Son geldiğinde gelir gelmez bi otele girdik İkimizde o kadar sevişmeye açtık ki Otelin odasına girer girmez hemen birbirimizi sıkıca sardık Vücudumuz tek olmuştu Dudaklarımızı koparır gibi ısırıyoduk Hep öpüşüp hem üzerimizdeki fazlalıklardan kurtulmaya çalışıyoduk Elleri önce eteğimin altından girip kilodumu aralayıp amımın suyuna baktı Bende o arada onu kulaklarından başlayarak boynundan aşağı doğru öperek göml
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye