FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Gerçek hikaye komşu kızının ayakları2 Geçen hiayelerimde anlattığım komşunun kızıyla bayadır görüşemiyoduk.Geçenlerde balkonda gördüm onu bana dil çıkardı bende ``naber`` dedim ona iyilik felan derken ben kendi evime çıktım. Bana çakmak alacağına söz vermişti bende bu bahane ile onu aradım.Çakmağı almamış ama yanına geldiğimde sana anlatırım dedi.Ben de ``ev boş hemen gel`` dedim. 10-15 dakka sonra yanıma geldi.Başladık konuşmaya havadan sudan :çakmağı neden alamadığı,iş hakkında ev hakkında,benim okul hakkında derken konular değişti.Kadınların en çok neresinden hoşlanıyorsun,hala por
Çoraplarıyla Yetinirdim... Merhaba arkadaşlar.Şimdi size 17 yaşındaki mükemmel ablamla yaşadığım bir olayı anlatacağım... Bir gün annem ve babam evde yoklardı.Ben okuldan eve geldim.Üstümü değiştirdim.Ablama bakmak için odasına girdim ders çalıştığını gördüm.Daha sonra ayakkabı dolabının yanına gittim ve ablamın ayakkabılarını koklamaya başladım.Muhteşemmmdi. Bunun üzerine daha fazla dayanamadım ve ablamın mükemmel ayaklarını daha da yakından görebilmek için odasına girdim ve yatağına oturdum.Sonra,yatağın yanında duran ablamın çoraplarını alıp ablamın burnuna uzattım.Maksadım oyun
merhaba artık bu kadar zamandır okuduğum hikayelerinize benimde bir katkım olsun diye düşündüm ve size bu en büyük sırrımı anlatmaya karar verdim. ben o zamanlar 19 yaşındaydım ve 180 boyunda normal yapılı biriyim ve kuzenimde çok güzel kumral ve atletik yapıya sahip bir kızdı! işinden dolayı bizde kalıyordu,benden 6-7 yaş büyük ve o zaman evli değildi.Bir gün büyüklerimiz küçük kardeşlerimizle beraber misafirliğe gidince ablam eve geç geldi ve çok yorgun olduğunu sıcak bir banyonun iyi olacağını söyledi tabi banyomuz o zaman sobayla ısıtmak zorundaydık ve odunu balkondan taşıyordum,balkona ç
Komsumuz Cemile Abla Merhaba ben 22 yasında bi üniversite öğrencisiyim.Size anlatacagım hikaye 18 yaşında başımdan geçti.o sıralar ailemle ankarada bi apartman dairesinde oturuyorduk.karşı dairemizde doktor ahmet abiyle kendisi gibi doktor olan cemile abla oturuyordu.Cemile abla 34 yaşında siyah uzun saçlı, süt gibi beyaz tenli 18 lik bir lolita vücuduna sahip bi kadındı.ben 18 yaşında olmama ragmen herkes bana askerliği nerde yaptın diye sorardı.sanırım fazla gelişmiş olmamdan bu şanslı olay başımdan geçti. bir gün annem evde şeker kalmadıgını cemile abladan bi fincan getirmemi soyled
Slm arkadaşlar ben hakan 33yş izmirde yaşamaktayım 8senelik evliyim karim günay 30yaşında minyon tipli ama muhteşem fizige sahiptir karımla 18yasında tanıştik evlenmeden herşeyi paylaşmıştık sadece benim pasif oldugum hariç evet pasiftim ama karım bilmıyodu izmiri bilenler iyi bilir fuarda topların takıldığı uzun havuz diye bir yer vardır orada toplar ve sikiciler birada gezer isteyenler sikişirdi bende orada 5sene önce 40 yaşlarında izmirde çalıştıgim şirkete yakın handa kapıcılik yapan rahmi abiyle tanışmıştım ve haftada 2yada 3kez beni handa kimse yokken sikerdi rahminin yaragı 23cm ve cok
Geçen bayramda havalar soğuk olduğu için çoluk çocuğu evde bırakıp akraba ziyaretlerine tek başıma gitmeye karar verdim. Bir yandan da "Yahu bu bayram ziyareti alışkanlığı nedir,sanki fırsat bulsak gitmeyecek miyiz kimseye,illa ki bayram günleri koşturmacayla mı geçmek zorunda.." diye söyleniyordum kendi kendime.Bu ruh haliyle ziyaretlere başladım. Önce yaşlıları ve kendi sülalemi ziyaret ettikten sonra akşam üzeri eşimin dayılarına vardım.Karşılıklı evlerde oturuyorlardı.Önce büyüğünün kapısını çaldım.Cevap veren olmadı.O arada küçük dayının oğlu çıktı dışarı. "Hakan abi hoşgeldin ama kapıya
Anme karşı ilgim eskiden beri vardı aslında içimdeki şeytan hiç rahat durmuyordu her banyoya girdiğinde delikten bakar mastürbasyon yaparak boşalırdım.babam öleli cok olmuştu annem 44 yaşında ama hala fiziği taş gibi özllikle kalçaları insanı delirtmeye yeterdi bile kafamda bir plan yapıp onu kendime orosbu yapmalıydım ama nasıl artık icimdeki şeytana dur diyemezdim cok arzuluyordum.bütün mastürbasyonlarım sikis onu götten sikerek oluyordu onun camasırlarını koklayıb hatta giyib onu hayal ederek boşalmak bana cok haz veriyordu.o karpuz gibi götü ellemek sıkmak okşamak istiyordum kafaya koymuş
Ben ist de unıversıtede okuyorum ailem koyde ve ben yengemlerde kalıyorum yenem evlendı ve bırhaftasonra bosandı ben hep yengemlerde kalıorum yengem esmer zayı aynı liselibir kızgibi amacok guzel bır azar gunu ben evdeydım ve yengem banyo yapmak ıcın banyoya gırdı aradan bıraz zaman gectıkten sonra ben banyonun kapısının delıgınden ıcerı baktım ve ne gorı yengem aını parmaklıyo dırek ıcerı gırıpdım ve ustumu soyundum yengem noluyordemeye kalmadan ben o oyle olmazdedım ve amcını yalamaya basladım ve cok zevk aldısonra yaragımı tuttu ve amına soktu hadi dedi bende dayadım o barıyordu o bardıkca
Merhaba benTrabzon`dan Huseyın.42 yasında ama yasına oranla oldukcadinamik ve sikici bir erkegim.Fazla uzatmadan size anımı anlatayım...bundanyıllar once oturdugum mahallede Belgın ısımlı bır kadınla arkadaslık yaptım vedaha sonra o kocasından bosandıktan sonra ımam nıkahıyla evlendık:))onunyetıskın 2 kızı da vardı.belgınle yasadıgımız hıkayelere gırmeyecegım.benımılgılendıgım kızlarımdı.bırı cıgdem dıgerı tugba.ikiside ilik gıbı ıkisıdesikime gore.kızlar olgunlasıp sıkılme kıvamına gelınceye kadar analarını sıktımdurdum yıllarca.takı 2 kızda sık yıyecek derecede oluncaya kadar...dahasonramı.i
Dışarıda bir tipi var ve herkes eve gitmeye hazırlanıyordu bir okul çıkışı..... Okulun kütüphanesinde çalışma yapıyorduk..3 Alman,2 ispanyol,1Rus,2 Yugoslav toplam 8 kız...ve aralarında erkek olarak sadece ben... Okul kapandı ve biz içeride kala kaldık...okulun bütün salonlarını dolaşıyor tek tek odalara göz atıyorduk.Okul dışardan kilitlenip gidilmişti.Aynı korku filimlerindeki sahneleri andıran bir hava vardı ortamda.Bir sınıfın içerisinde toplandık ve görüşlerimizi paylaşıyorduk.. Kimisi telefonu kullanmamızı öneriyor..kimisi camları kullanıp dışarı çıkmak için fikirler sürüyordu.Ama benim
Fantezi-4 Yaşadığım ilk deneyimden sonra o kadar çok pişmanlık duymuştum ki bir daha yaşamama kararı verdim. Ama bu hayal de olsa hikayeler yazmama engel olamazdı. Size anlatacağım hikaye gerçek ve yaşanmış bir hikaye değildir tamamen benim fantezi dünyamda geliştirdiğim bir üründür. En azından bunu dürüstçe söyleme gereği duydum. Bu arada gönderdiğim yaşadığım olay bu zamana kadar ki en büyük puana sahip lezbiyen hikayeymiş ilginize teşekkür ederim. Neyse gelelim hikayeme. O gün canım çok sıkkındı ve arabayla biraz gezme isteği duymuştum. Hava yağmurluydu ve ben yağmurlu günleri sevmezdi
merhaba ben boludan ozlem. Size ümit ile aramda yaŞamış olduum mükemmel fantasy i anLatacam.. ßen Liseye gidserkern(bundan3 sene önce bakireyken) ona vurgun toy bir genc kızdım.. Ama ona bir türlü içimden gecenLeri söyleyemiyordum Birgün beden dersindeyken herkes bahcye cıkmıştı. Umit nöbetci olduu İçin sınıfta kalmıştı Bu fırSatı Kacırmamam lazımdı ki içtem bir ses sınıfa gitmemi söyledi.. Sınıfa gittiğimde ümit okul elbiseliriyle idi. ben de ise spor kıyafetler vardı.. Sınıfa girdim Ümit e Selam verdim bana bakmadı bile.. ama Sonra havaın sıcak olmasından yararLanarak üzerimdeki eşofmanı
bu yaşananlar temmuz aylarında oldu.ablam asiye çok güzel bir kızdır.18 yaşında 1.65 boylarında 60 kilo hafif balık etli mükemmel bir kızdır.ablamla aramız iyidir.ablamın dizinde yatıp tv izliyordum fakat o arada yarrağımın kalktığını fark ettim.bunu ablamda gördü ve kardeşim bana ilgi duymaya başlamış dedi.çok şaşırmıştım ablama sordum.ablama nie bişey yapmıosun dedim.bişey yapmamı lazım dedi.ardından ablamı oturduğu yerden kaldırdım ve ben oturdum ardından otur dedim ablam kucağıma oturmuştu.ardından hemen sevişmeye başladık.ablam soyunmaya başladı tabii ki bende ablamın öyle bir amı vardı k
Imam hatipli kiz arkadasimin ayaklari Selam fetis hikayeleri okuyuculari. Benim basimdan gecen olay gecen sene gerceklesti. Ben 20 yasinda bir gencim imam hatipli bir kiz arkadasim vardi. Parduseli, esarpli, tam kapali guzel bir hatundu. Hep pardusenin altina ayaginin ustunu gosteren ayakkabi ve en incelerinden bir parizyen corap giyerdi. Bende tabi ondan sonra oyle ayaklara ilgi duymaya basladim. Gunlerden pazar bulusup sinemeya gidiyez. Bununla bulustuk bindik bi taksiye ve kadikoy sinamalara dogru gidiyoruz bu bizimki basladi ya hayatim ayakkabi ayagima vuruyo napicaz bende dedim cikar
SELAM BEN HAKAN 22 YAŞINDA ÜNÜVERSİTE ÖGRENCİSİYİM OKLUMUZ YAZ TAİLİNE GİRMİŞTİ. BENDE MEMLEKETE AİLEMİN YNINA DÖNMDÜM.AİLEM SEVİNMİŞTİ BENİ GÖRÜNCE HERNEYSE BEN KONUYA GİREYİM.ANNEMLER BEN GELDİGİM AKSAM TEYZEMLERE GİDECEKTİ. BANADA HADİ OĞLUM SENDE GEL DEDİLER. BEN GELMEYECEM DEDİMKIZ KARDESİM DEMET TE BENDE ABİMLE KALACAM DEİ.DEMET 19 YASINDAYDI.HER NEYSE ANNEMLER GİTTİ. DEMETLE YALNIZ KALDIK. BEN BANYO OLACAM ABİ DEDİ BENDE TAMA DEDİM. KARDESİM DEMET BANYO OLURKEN AKLIMA BİRDEN KARDEŞİMİ RÖNTGENLEMEK GELDİ.KARDEŞİMİ KAPININ DELİĞİNDEN İZLEMEYE BAŞLADIM.GÖĞÜSLERİ DİMDİK AMI YENİ TIRAŞ OLDUĞ
Karim ve Arkadasim Mutfakda karimin dedig gibi sonra yüzüme bakti ,sen ne yaptin dedim kafami asaya egdim ,utandim dedi,sonra mutfaga gittim kösede arkada isleniyordum mutfakda .gecerken karisina belli etmeden sürtünü yordu , arkama .eee hiss etinmi sikini arkanda dedim,vah tas gibiydi dedi,o zaman amin sulanmisdir dedi ,hayir sadece cok korkmustum basta dedi,sonra yukarki dolaptan kültabagi alma bahanesiyle arkama tam bastirdi,o an karisi yoktu mutfakda.ve tam sikini his ediyordum arkamda , benim bu cok hosuma gitti ve aniden kalcamdan tutarak sürtmeye basladi , ben he sokda hem
Merhaba arkadaslar sıze anlatacagım olay tamamıyle gercektır.bundan yaklasık 1 yıl once tanıstıgım kızla bır gece vaktı cep tlf nuyla msj lasıyoduk GECENIN GEC SAATIYDI TANISMAMIZDA YENIY DI ZATEN DAHA BIRBIRIMIZI GORMEMISTIK SADECE TELEFONLA MSJ LASIYODUK GECE GEC SAATTE BANA ILGINÇ BIR MSJ ATTI CILGINMISIN DIYE BENDE EVET DEDIM VE BANA VERDIGI CEVAB O ZAMAN HADI BANA GEL GECENIN O SAATINDE OLMAZ DEDIM SENI DAHA TNIMIYORUM DEDIM EGER GELMEZSEN BENI BIR DAHA ARAMA DIYE CIKISTI BENDE MECBUR KALDIM ADRESI VERDI GECENIN 1 INDE YOLA KOYULDUM ARABAMLA. OTURDUGU SEMPT K.CEKMECEYDI BEN SE ANADOLU YAK
merhaba sevgili arkadaşlar size 1 yıl önce başımdan gecen bu olayı anlatayım izmirde yaşadığım için arkadaş ortamım tam fırlamalarla dolu birgün ismail diye bi arkadaşım vardı polis onunla bi arkadaşımızın yerel bi radyosu vardı ve yanına gittik. misafir odasına girdikradyonun ve arkadaşım telefonla bi kızla konusuyordu. bende sordum dedimki kim bu kız kızlar 3 arkadaşmış ve evde yanlızla kalıyorlar dedi. ben olaydan hemenn bi plan çıkardım anında ve bunlarla tanısalım dedim. arkadaşım ise bana acele etme dedi ve biz zaten 3 e 3 olduk ve her birimiz ayrı telefonlarla konusyorduk. fakat bulusma
Merhaba ben kemal bir hikayede ben anlatayı Askerden önce abimlerdekalıyordum.o dönemler 18 yaşındaydım yengemle aramız çok iyiydi arkadaş gibiydik31 yaşındaydı abim 43 yaşında alkoliğin tekiydi genelde şehir dışında olur arasıra eve gelir ondada küllüm sarhoş sızar kalırdı.hala öyledir.daha hiç ilişkiyegirmemiş kadın vücudunu çok merak ederdim.Yengem kalbinde bir kötülükolmadığından evde rahat giyinir ama farkında olmadan beni tahrik ederdi güngeçtikçe yengeme ilgim artmaya başladı ona şaka yollu yaklaşır yakı temastabulunurdum bundan büyük zevk alırdr sonra 31 çekerdim yengem bundan rahatsı
Nazliii ben joni 19 yasindayim ablamin nazli diye bir arkadasi vardi her gun bizde der calisiyorlardid bir gun yine nazli ders calismaya geldi ama ablam evde yoktu beklerken dus almak istedi ve dusa girdi ben de sabirsizlikla ablamin odasinda ciksin diye bekliyordum ve ustunde tek bir havluyla cixkti bende ona nazli herseyinle benim olmani istiyorumj dedim ilk once karsi geldi ben yaklasip havluyui cikarttim ondan sonra onu yataga itip opmeye basladdim bir yandan da amini parmakliyordum birden oda beni opmeye basladi 5 dakka sevisip ben hemen ustumu soyundum ve aletimi eline verdi
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye