FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Merhaba benim adim Omer. nerdeyse her hafta bu siteyi okuyorum ve cok seviyorum. Neyse sizlere basimdan gecen bir olayi anlatacagim. Annemgil Almanyaya gitmislerdi ben gitmedim cunku futbolum vardi.Sonra annemgil dediki Tahiri arada onla beraber yatarsiniz dedi. Bende olur dedim annemgil gitti ,Tahiri aradim geldi. Oturduk,bilgisayar oynadik , gec oldu yatacaktik . Benim yatagim catidaydi ben hep orda yatiyordum. Tahir dediki ben yatacagim burda, bende dedimki ben. Iste biraz boyle tartismis gibi sakadan konusuyorduk . Sonra bebraber yatmaya karar verdik. Yataga girdik, birbirimize arkamizi d
Merhaba arkadaşlar size bundan 4 ay sonra geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum.ben dayımın kızını çok sıkmek istıyordum ama bı turlu fırsatım olmuyordu bir gun dayımın evındeyken dayımın karısı bana yukarı çıkıp elbiseleri getırmemı soyledı bende ytukarı çıktım odaya gırdım bı de ne goreyım dayımın kızı banyosunu yapmuş gıyınıyordubenı gorunce tabıbirden havluyu uzerıne aldı ve dışarı çıkmamı soyledı ben kusura bakma deyıp dışarı çıkarmış gıbı yapıp dolabın arkasına saklandım oda bırden bıre kendı kendıne konusmaya başladı keşke feridi kovmasaydım içimi rahatlasaydım dediği anda bırden onun u
Lezbiyen İlişki İstiyorum 3 yıllık bir ilişki yeni bitmişti. ben bu ilişki boyunca cinsellik yaşamak için bir sürü şart koşmuştum ve de her seferinde alkollü olmak için bir tane bira içmiştim. bu 3 yıllık ilişkide 4 defa ilişkiye girmiştim. geç boşalıyordum ve bana zevk vermiyordu. ayrıldıktan sonra bir gün evde yalnızdım. 3 ay geçmişti ayrılalı ve de sex yapmayalı kim bilir kaç ay... birden inanılmaz bir kendimi elleme isteği duydum. hemen bir bira içtikten sonra başladım kendimi ellemeye. tüm parmaklarımı amıma sokmuştum farketmeden. o ıslaklık, o sıcaklık çok hoşuma gitmişti.her sefer
Kankamın Ablasıyla , Sıkışık Minibüs`te... Yine erken kalkmış , her sabah olduğu gibi tıraş oluyor , işe gitmek için hazırlık yapıyordum. Takım elbisemi giydim , kahvaltımı yaptım ve yola çıktım. Minibüs beklemeye başladım. Benden başka da bekleyen yoktu. İki minibüs geçti ama ağzına kadar dolu olduklarından hiçbiri durmadı. İşe geç kalmamak için, taksiye bineyim, diye düşünürken , yanıma Bahar’ın geldiğini gördüm. Bahar çok yakın bir arkadaşımın ablasıydı. Benden de üç yaş büyüktü. Ama nedense abla demiyordum ona. Sabah güzelliği yüzüne vurmuş , cazibesine cazibe katıyordu. Hafif ese
18 veya 19 yaşlarındaydım yanlış hatırlamıyorsam evde misafirler vardı ben çocuk odasında tv izlerken ablam kendini iyi hisetmeyip odaya gelmişti tam karşımdaki kanepeye uzandı odada ikimiz vardık ailemde misafirleri ağılıyordu ablamda uzun sürmedi hemen sızdı biraz sonra kanepede arkasını döndü eteğinim geniş olmasından ötürü eteği açıldı oturduğum yerden kaba baldırlarıgözüküyordu gözlerim ablamın bacaklarına takıldı ilk başta umursamasamda gözlerim ikide birde bacaklarına kaymaya başladı sonrada şeytana uyduk ablama niyeti o gün bozdum sonra eğildim küloduda dahil gözüküyordu ablam o gün m
İlk macerayı daha önce yazmıştım. Şirkette birlikte çalıştığımız Ayşegül sohbet sırasında ofiste kaçamak seksin çok heyecanlı ve güzel olduğunu ama evde rahat rahat sex yapmanın daha güzel olacağını söylediğinde hemen kabul ettim. Bizimkilerde tatile gitmiş olduğundan sabah saat altıda kendisini bekleyeceğimi ve kapıyı açık tutacağımı söyledim. Tam saat altıda kapıda belirdi. Ben arzu dolu olarak sabaha kadar zor zaman geçirmiştim. Kapıdan girer girmez sarıldım ve öpüşmeye başladık. Hemen kucağıma aldığım gibi öperek yatak odasına götürdüm. Öpüşmemiz o kadar ateşliydi ve tatlıydıkü dudaklar
S.a beyler benım ısmım osman yasım 25 ben metin2 diye bir oyun oynuyordum kımseye yasımı soylemıyordum fakat bır kızla tanıstım gercekten kızmı dıye baktım face ıne fln msnden konustuk goruntulu bır gun bulusalım dedı bulustuk ama aynı sehırde oturuyorduk şansına sonra taksımde bulusalım dedi bulustuk ben gıttım bekledım geldı sonra kahve dunyasına gıttı ben dondurma yedım + sıcak cıkolata ıctım o da kahve ıctı dondurma yedı neyse sonra ben dedımkı ıstersen sana karakterımı gostereyım dedım evde bakalım dedım oda kabul ettı ve gıttık kızın ısmı fulya ayrıca fizigini anlatım boyu uzun benım boy
Hatunun Canı Çeker Merhaba Arkadaşlar; Siteyi ısrarla takip edenlerden değilim ancak yazılan hikayelerin tümünün gerçeklik payı bana göre çok az,sizlere başımdan bugun geçen cidden gerçek bir olayı anlatmak istiyorum! Hafta içi hergün rutin işlerden birini yani sabah erken saatte kampuse gidiceğim sırada,otobüs beklerken böyle afet-i derman biriyle karşılaşıcağım aklıma bile gezmedi.Görür görmez keyifle seyre daldığım bu hatun yaklaşık 1.75 boyların Kumral Ela gözlü Saçlarına sarı balyaz yaptırmış suratında açık tonlarda güzel bir makyaj ve gözlerinde ustalıkla çekilmiş rimelleri,ço
|merhaba ben uzatmadan olaya gireyim ben 30 yaşında evli biriyim karımla mutlu bir beraberliyimiz var ama ben başka ve özellikle yaşlı sikmek istiyordum ve komşumun annesi bu işe idesldı kadın 60 yaşında çok iri yapılı dolgun ve 12 yıldı dul biridir arkadaşım ve karısı özel bir şirkete çalışıyorlar eş nedeni ile il dışına çıka biliyorlar ve kadını bize bırakırlar ve yine il dışına çıktı ve annesini adıseraydır bize bıraktılar eve geldim seray ve karım evde oturmuş konuşuyorlar eşim serayı fazla sevmez laf taşır diye karımımın annesigilden telefon geldi annesi hastaymış çağırıyorlar biz serayd
merhaba ben hakan 19 yaşındayım 42 yaşında olan dilekle yaşıyorum.babam bizi 0 yıl önce terk etti daha sonra evlenmedi.tabiki onunda cinsel istekleri vardı.bir gün le konuşurken isterse evlenebileceğini söyledim oda beni bu yaştan sonra kim alır birde sen varsın hiç almazlar.bana neden böyle birşey söylediğimi sordu ben şey anne falan dedim geveleme söyle hadi dedi seninde cinsel isterklerin var bunları hep kendin karşılamaya ne kadar devam edeceksin dedim oda benimi izliyorsun dedi evet bir kaç i mastır yaparken görmüştüm.özür diledi ama yapacak başka birşey yok dedi bana sarıldı bende ona
Akşam sevgilim eve geldi,hazırlan seni çok güzel bir otele götüricem dedi.Çok sürpriz oldu hoşuma gitti değişiklik olacaktı ikimiz için çok geçmeden yola çıktık.Banliyöde şirin bir kasabaya yola koyulduk.Yol biraz uzundu.Ona şarkılar söylemeye başladım.Araba kullanıyordu ama biraz yaramazlık yapmak istedim.ona iyice yanaştım pantolonun fermuarını açtım ve okşamaya başladım.Bebeğim çok yaramazsın dedi.tahrik olmuştu iyce.dudaklarını öptüm.Sen yola ver dikkattini dedim ve üzerine dogru yattım.Ana yoldan çıkmıştık.Çok karanlık ıssız bir yerde arabayı ağaçların arasına çekti durdu.Napıyorsun dedim
|ertesi gün evden erkenden çıktım.kendimi hemen seks malzemeleri satan bi dükkana girdim.Bankaya uğradım hesaplarıma baktım.kocam olacak köpek beni terketmiş ama hesabımada yüklü para yatırmıştı.hemen alışverişe gittim kendime 3 tane mini etek bitane siyah rugan çizme aldım.sonra seks malzemeleri satan bi dükkana girdim.2 tane kelepçe bir kırbaç alıp evin yolunu tuttum.akşam saat 7 olmuştu.üvey oğlum ne yapıyordu acaba.onu evden çıkarken.banyoya elleri bağlı bir vaziyette kitlemiştim.oturmasını veya yatmasını engellemek için.boynuna geçirdigim çamasır ipini tavandaki tavandaki demire dogru haf
Selam sikisen herkeze benden selamlar ben zeki yazdiklarima ister inanin ister inanmayin ben yasadiklarima ve siktiklerime bakarim yok bende sikilmek istiyorum diyen bayanlari,kizlari bekleyecek sikis nasil olurmus onlara ogretecegim.Simdi ben basimdan yillar once gelisme caginda olan teyzemin kizi aynuru nasil amdan ve gotten siktigimi anlatacagim.Yasimiz hemen hemen ayniydi ozamanlar 16 -17 ben teyze kizi aynur 18 nde cocuklugumuz ve yaz aylari hep beraber gecirir birbirimize yakin olurduk,ufak yaslarimizda yan yana yatar caktirmadan oda bende birbirimizi ellerdik ve bu yaslara kadarda birb
Denizin anıları-2 Herkese selam hemen başlıyayım ninnna ve klaradan ayrıldıktan sonra uzun bir süre sevişmemiştim bunda işlerimin etkiside büyüktü ama yaz ayları gelmişti izin aldım ve kendime vakit ayırmaya başlamıştım akşam olunca sabahlara kadar internete takılıyordum zaten bu hikaye sitesinide bu sayede buldum kameralı chat sayfalarına takılıyordum çoğunlukla lezbiyenlerin odasına giriyordum belli bir süre birkaç tane bayanla yazıştım ama bir türlü samimi gerçekten ilişkiye girmek isteyen bayanlar bulamamıştım ama içlerinden bir tanesiyle işi ilerletmiştim kamerayla ve sesli chat yapm
diğer hikayemin devamıdır .size karım gülün ne kadar seksi oldğunuanlatmama gerek yok bazılarınızın ağzının suyu akmış zaten.karımda yorumları okuyup sevindi.şimdi gül bana diyoki kocacığım benikaneramıza kaydederek sikmeni çok istiyorum dedi ve elindeki kamarayı açarak yatak odasına geçtik saat 23 tü,dedimki güle ne o karı pornomu çevirecez dedim karımda bana senle herşey yaparım sikicimdedi artık kendi pornomuzu izleriz dedi bana, hem senin beni siktiğini görmek dahada azdırırı beni dedi ve sikimi şortumun altından çıkartarak yalamaya başladı aniden sikim kaltı benim ve taşaklarımı emerek s
ARKADAŞ LAR HERKEZE SELAM.GEÇ EN HAFTA BALDIZIMLA BAŞ IMDAN GEÇ EN Hİ KAYEYİ Sİ ZLERE ANLATAYIM.BALDIZIM 40 YAŞ LARINDA TESETTÜ RLÜ Bİ R BAYAN.2 TANE Ç OCUĞ U VAR.1 KIZ Dİ Ğ ERİ ERKEK.Ç ARŞ IYA Gİ DECEKTİ K BACANAK TELEFONAÇ TI EŞ İ MLE Ç ARŞ IYA GELİ RMİ Sİ N DEDİ BEN DE GELİ Rİ M DEDİ M.AKŞ AM Ü STÜ OLDUĞ U İ Ç İ N ARABA Bİ RAZ KALABALIKTI.Ü SKÜ DARDAN KADIKÖ Y ARABALARINA Bİ NDİ K.BALDIZ DA ARABA KALABALIK OLDUĞ U İ Ç İ N Ö NÜ ME GELDİ .BEN DE CAM KENARINDA OLDUĞ UM İ Ç İ N CAMA ARKAMI DÖ NDÜ M.BALDIZ Bİ R ARA BANA BAKTI Bİ Ş EY YAPAR MI Gİ Bİ LERİ NDEN. AKLIMDA DA YOKTU.AMA Ş EYTAN BU YA H
İnternet Cafe`de Bir Gece Ankara`da yaşıyorum, internet cafe sahibiyim. 35 Yaşındayım. Bundan bir ay önce geçmiş olan bir hikaye bu. Ben çok memnun kaldım, eminim siz de memnun kalırsınız. Bir gün akşam cafede oturuyordum. Içeride müşteri çok azdı. Iki tane bayan müşteri geldi ve bir bilgisayara oturdular. Ben başta normal müşteri gibi ilgilenmiyordum. Saat 22. 30 Civarıydı, diğer müşterilerden biri gitti ve o iki bayan yardımcı olmam için beni çağırdılar. Ben yanlarına gittim. Bilgisayarda birşeyler sordular ve klavyeden nasıl yapacaklarını gösteriyordum. Biraz bilerek biraz bilmiyerek k
Slm önce kendımden bahsedeyım fazla yakısıklı degılım askerden yenı geldım 33 yasındayım bu anlatacagım olay oldugunda inşaat malzemelerı satış dukkanım vardı normal gunlerden bırıydı musterıler gelır bıseyler alır gıderlerdı bır gun ben dukkanın ön tarafında oturmustum ortagım içerde daha önceden malzeme almıs bır bayanın ödemesını alıyordu o sırada ıcerıye 55 /60 yaslarında bır bayan gırdı acıkcası sevımsız bır bayana benzıyordu neyse buyrun dedım boyalara bakıcam dedı ne kadar lazım falan dedım az bısey lazım dedı ben fıyatları söylerken o dukkanın boya reyonuna bakıyordu o sırada ıcerde öd
Parkın adı değişti selam ben adanadan ertac .178 boyunda , bugday ten.atletik bir vucuda sihip yakışıklı sayılacak bir erkeğim. Bu siteye yazmaya başladıktan sonra mailler gelmeye başladı. Bunlardan bir tanesi bir çiften geldi.Kendileride 3. bir grup arkadaşı arıyorlarmış ve mahremiyete önem veriyorlarmış bana telefon numaralarını bırakatılar ve bende onları aradım .mailin doğruluğuna inanmadım ama yinedee aradım fakat telefon doğru ve karşımdakilerinde cidli olduğunu görünce tanışma için adres istedim . onlarda atatğrk parkı dediler.bende kabul ettim ve atatürk parkının girişinde
Yengemin amcını sikmeye karar verdim ve onlara gittim yengeminde 4 5 yaşlarında bir bebesi var eminimde yengemde beni istiordu ve yengem gile gittim ve hoşgeldinde dedi ben h.b dedim ve elinden öptüm ve hiç bişi demedi ve içeri geçti oturdu kanepeye ve bende yanına oturdum gülümdedi yengemi in dudaklarına yapıştım ve oda tepki bile vermedi dudaklarını adeta yalayıp sordum ve hadi dedim ve yengemi soymaya başladım o sütyeni ne güzeldi götündeki bikinisini amının yanaklarına sıyıp sokacaktım ve azına verdim cok guzel yalıyordu ve sikim tam kıvamına geldi amını yanklarına bikinisini sıyırıp bi h
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye